امروز20 آوریل, 2024

بوستان فدک


آدرس
خیابان گلستان، خیابان فدک، نرسیده به میدان هلال احمر


تلفن
۰۲۱۷۷۲۵۵۹۶۰


نزدیک ترین ایستگاه مترو
ایستگاه مترو فدک


نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس
ایستگاه  لشگر سامانه ۹ تندرو


توضیحات
بوستان فدک بوستانی زیبا و محل گذراندن اوقات فراغت اهالی محله های رسالت، نظام آباد، نارمک و سایر ساکنین منطقه ۸ شهرداری تهران هست.
بوستان فدک در سال ۱۳۴۵ با نام بوستان نارمک تاسیس شد. علت این نام گذاری همجوار بودن این بوستان زیبا با باغ های انار واقع در ده نارمک بود. بعد از انقلاب اسلامی اسم این بوستان از نارمک به فدک تغییر نام پیدا کرد. از لحاظ داشتن امکانات تفریحی بوستان فدک را می توان یکی از مجهزترین بوستان های محلی تهران نام برد. زمین بازی مجهز به وسایل بازی کاملا استاندارد برای گذراندن اوقات فراغت کودکان شما، دستگاه های ورزشی در محوطه ای باز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه فرهنگ بوستان بخشی از این امکانات هستند. این پارک همچنین دارای استخر و باشگاهی با کامل ترین امکانات ورزشی است که همه روزه آماده ی خدمت رسانی به علاقهمندان است.
فرهنگسرای گلستان (فرهنگسرای خانواده) مهمترین ترین جاذبه فرهنگی نزدیک به بوستان فدک است که امکانات متنوعی از جمله سالن سینما را در خود دارد. بوستان فدک در منطقه ۸ تهران، خیابان گلستان، خیابان فدک، نرسیده به میدان هلال احمر واقع شده است ولی اگر تصمیم دارید بدون خودرو به این پارک را دارید بهترین و مناسب ترین راه دسترسی به بوستان فدک ایستگاه متروی فدک واقع در خط ۲ مترو تهران می باشد که فاصله کمی با بوستان فدک دارد.


دسترسی نقشه


عکس های پارک


عکس‌های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *