امروز29 مارس, 2024

جلاتو هاوس

جلاتو هاوس

آدرس
شهرک غرب، بلوار دادمان غربی، خیابان فخارمقدم، پلاک ۹


تلفن
۰۲۱۸۸۵۸۱۷۸۹


ساعت کاری
شنبه تا پنج شنبه ۱۱ تا ۲۳
جمعه ۱۳ تا ۲۳:۵۹


نزدیک ترین ایستگاه مترو
میدان صنعت


نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس
ایستگاه درختی


سایت

اینستاگرام


توضیحات
خانه جلاتو (جلاتوهاوس) در سال ۱۳۹۵ توسط آکادمی کافه جلاتو CafeGelato™ (بنیانگذار صنعت جلاتو در ایران) با هدف ارائه محصولی استاندارد و مطابق با آنچه در کشور ایتالیا وجود دارد تاسیس و در حال حاضر به عنوان تنها مجموعه تولید بستنی ایتالیایی ۱۰۰% طبیعی و سالم، فارغ از یک شعار تبلیغاتی، با افتخار در سرزمین ایران در حال فعالیت می باشد.
از افتخارات این مجموعه، حذف کامل رنگ، اسانس و افزودنیهای صنعتی از پروسه تولید بستنی می باشد! عناصر ناسالمی که سالهاست صنعت بستنی کشور، تولیدات کارخانه ای و نتیجتا هموطنان عزیزمان را به خود آلوده کرده است.
همچنین ارائه بستنی های فاقد لبنیات که برای افرادی که به لاکتوز شیر و یا حتی کازئین شیر (نوعی پروتئین) حساسیت دارند و همچنین ویگن ها (Vegan)، شرایط استفاده از بستنی را پس از سالها برای آنها فراهم نموده است. همچنین افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیز بدون هیچ نگرانی می توانند در روزهای خاصی از بستنیهای فاقد مواد قندی استفاده کنند.
طعم بستنی آن بسیار لذت بخش است، ممگن است برای سفارش دادن کمی معطل شوید اما مطمعن باشید ارزشش را دارد.
در روزهای کرونایی برای حفظ پروتکل های بهداشتی سفارش را از طریق سایت ثبت کرده و اگر تحویل حضوری میخواهید که گزینه اش را فعال می کنید در غیر این صورت بستنی تان با پیک مخصوص خود جلاتو هاوس به دستتان می‌رسد.


دسترسی نقشه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *